Guess Man Toaletna voda 75ml
75ml - Toaletne vode - Muškarci
- Brend: Guess
- Dostupnost: Dostupno (Poslat ćemo 25.11.2024)
-
23,00 €
Opis
Guess Guess pour Homme je vrlo svjež, voćno-začinski miris za muškarce. Poziva vas da uđete u svijet moći i beskrajne opijenosti osjetilima. Osvježite tijelo i duh jedinstvenim sastavom prirode. Samo Guess pour Homme parfem je tako čist, senzualan i muževan. Pjenušavi nektar slatkog voća i delikatnih začina krije se u efektnoj, dizajnerskoj bočici. Zanimljiv parfem inspiriran je životnim stilom i konceptom ove američke modne marke. Klasika i udobnost, s jakim naglaskom modernog stila, postaju bezvremenska stvar, što je glavna atrakcija brenda Guess i njegovog parfema Guess pour Homme. S prvim notama ovog sjajnog mirisa osjetit ćete svježi bergamot i sočnu zelenu jabuku. Kasnije ćete uroniti u opojni eliksir lavande, lješnjaka, papra i đumbira na nježnoj bazi pelina koja cijelom mirisu daje specifičan dašak tajanstvenosti. Na kraju možete uživati u toplom akordu plemenite sandalovine, mošusa i egzotičnog jantara. Muški parfem iz Guess-a pravit će vam društvo cijeli dan. Guess parfemi su luksuzni dodatak za prave muškarce i žene. Ljubitelji svježih, pikantnih mirisa, kao i ljubitelji slatke romantike u obliku senzualnih, istočnjačkih tonova, pronaći će nešto po svom ukusu. Svatko će izabrati, bez obzira na dob ili stil života. Nekonvencionalni parfem Guess Guess pour Homme ne pokušava biti nešto što nije. Nudi vam čiste linije slobode, snage i senzualnosti. Sve to u pitomoj, čistoj prirodi. Postanite muškarac dostojan brenda Guess i nikada nećete biti hrabriji i privlačniji muškarac!
Pojedinosti
- Spol: muškarci
- Brend: Guess
- Sastavnica mirisa - glava: Jabuka, bergamot
- Sastavnica mirisa - baza: balzam, Jelka, antilop, sandalovina, ambra, mošus
- Sastavnica mirisa - srce: lješnjak, lavanda, đumbir, Pelin, papar
O brendu
Marka Guess poznata je kao američka tvrtka za proizvodnju odjeće. Osim odjeće koju odlikuje visoka kvaliteta, ovaj brend poznat je i po svojim modnim dodacima, nakitu i na kraju, ali ne manje važno, parfemima. Osnovana je 1981. godine i posluje u više od 100 zemalja svijeta. Sve ovo vrijeme ovaj brend održava vrhunski imidž. Simbol je mladenačkog, seksi i avanturističkog načina života. Inspiriran je francuskom elegancijom i nekonvencionalnim kalifornijskim stilom života.