Parfem kao poklon za muškarca za rođendan: Kako ga obradovati?

Parfem kao poklon za muškarca za rođendan: Kako ga obradovati?>

Bliži se rođendan vašeg partnera, prijatelja, brata ili oca i ne znate što mu pokloniti? Umjesto neoriginalnog poklon-bona ili još jedne majice, darujte mu parfem. Ovaj poklon neće ga samo ugodno iznenaditi, već će ga i obradovati. Ali kako odabrati miris koji će mu se svidjeti i koji će odgovarati njegovoj osobnosti? Iskoristite naše praktične savjete.

Saznajte što voli

Muškarca kojem kupujete parfem dobro poznajete i redovito se s njim družite. Vrlo vjerojatno već znate koje mirise koristi i prema kojim naginje. Ako to do sada niste primijetili, pokušajte obratiti pažnju pri sljedećem susretu. Osjećate li iz njegove odjeće ili kože citrusne, drvenaste ili teže orijentalne tonove?

Ako je riječ o suprugu, partneru ili drugoj bliskoj osobi s kojom živite, cijeli proces je još jednostavniji. Dovoljno je samo otvoriti ormarić u kupaonici ili pogledati policu u spavaćoj sobi i u sekundi ćete saznati koju marku trenutno koristi.

Nemojte previše eksperimentirati

Mnogi prilikom odabira poklona za muškarca za rođendan žele eksperimentirati i kupiti nešto manje uobičajeno, što često može završiti neuspjehom. Parfemi koji se previše razlikuju od onih koje osoba redovito koristi možda joj uopće neće odgovarati.

Zato nemojte komplicirati i birajte miris na temelju onoga što znate o muškarcu. Na primjer, ako ste sigurni da preferira svježe tonove, odaberite proizvode koji kombiniraju grejp, bergamot, limetu ili zeleni čaj. Dobar izbor je, primjerice, Givenchy parfem Blue Label Pour Homme ili Givenchy Play Sport.

S druge strane, ako vaš bliski voli teže tonove, razmislite o parfemima poput Givenchy Gentlemen Only ili Dior parfema Fahrenheit.

Pomislite i na njegovu osobnost i karakter

Jedna od glavnih uloga parfema je naglasiti osobnost osobe koja ga nosi. Zato bi pri kupnji mirisa trebali razmisliti i o tome kakav je muškarac kojem želite darovati miris. Je li tiši i mirniji introvert ili glasni ekstrovert koji voli avanture?

U nastavku navodimo vrste mirisa i osobnosti kojima najbolje odgovaraju:

Drvenasti mirisi

Drvenasti mirisi su topli, senzualni i izazivaju osjećaj samopouzdanja i snage. Često se povezuju s muškarcima koji imaju sofisticiranu osobnost. Sastojci ovih mirisa obično su:

  • cedar,
  • sandalovina,
  • vetiver,
  • pačuli.

U nekim slučajevima, oni se mogu obogatiti i klinčićima, kardamomom, korijenom đumbira ili začinima. Tada postaju začinjeni mirisi, koji su idealni za večernju upotrebu.

Među popularne drvenaste parfeme spadaju:

  • Prada Luna Rossa Black, koji uključuje bergamot, pačuli, drvenastu ambru, angeliku i kumarin.

Savjet stručnjaka

Drvenasti mirisi su prikladni i za one koji preferiraju orijentalne i zemljane arome. S druge strane, ne biste ih trebali kupovati muškarcima koji vole svježe ili voćne mirise. Oni radije biraju nešto nježnije i lakše.

Orijentalni mirisi

Orijentalni mirisi su izvrstan poklon za muškarca za rođendan. Poznati su po svojim senzualnim i teškim tonovima koji izazivaju osjećaj privlačnosti, zavodljivosti i bogatstva. Idealni su za hrabre osobnosti koje se ne boje riskirati i uvijek isprobati nešto novo.

Obični sastojci orijentalnih mirisa uključuju:

  • egzotične drveće (obično sandalovinu),
  • cimet,
  • vaniliju,
  • kardamom,
  • pačuli,
  • tamjan.

Među popularne orijentalne parfeme spadaju:

  • Givenchy Gentleman 2017, koji kombinira teške tonove kože, vanilije i pačulija s osvježavajućom kruškom i ananasom,
  • Paco Rabanne Phantom Parfum, koji privlači pažnju uravnoteženom kombinacijom teške vanilije s osvježavajućim limunom i rabarbarom,
  • Guerlain Habit Rouge, koji oduševljava težim tonovima u obliku drveća, vanilije, kože i ambre, obogaćenim slatkom ružom i svježim citrusima.

guerlain-habit-rouge-50-ml

izvor: Koku.hr

Svježi mirisi

Svježi mirisi su puni citrusa i tonova koji podsjećaju na prirodu i vodu. Osiguravaju svježe iskustvo i podstiču energiju. Kao poklon, trebali biste ih birati za muškarce sa živahnom, pozitivnom i energičnom osobnošću.

Sastojci svježih mirisa obično uključuju:

  • citruse,
  • bergamot,
  • neroli,
  • melisu.

Među omiljene svježe mirise spadaju:

  • Diesel Bad Intense – pikantni svježi miris koji kombinira bergamot s drvenim tonovima, duhanom i kardamomom,
  • Yves Saint Laurent Parfum Myslf – srce mirisa čini cvijet naranče, obogaćen kalabrijskim bergamotom, ambrofixom i pačulijem,
  • Xerjoff Oud Stars Zafar – svježi tonovi zelenog jabuka, ruže, bijelih cvjetova i nerolija obogaćeni su teškim tamjanom, mošusom i crnim paprom.

Savjet

Pri kupnji na Koku.hr, možete filtrirati proizvode prema preferiranim sastojcima mirisa. Na taj način vrlo lako pronađete parfem koji odgovara vašem bližnjem.

Voćni mirisi

Među muškarcima, voćni mirisi nisu toliko rašireni, ali oduševljavaju svojom bezvremenskom, ugodnom aromom koja je prikladna za dnevno nošenje. Podstiču dobru volju i čak u većim količinama nisu neugodni ni agresivni.

Komu biste trebali pokloniti voćne mirise? Najviše će se svidjeti muškarcima sa sofisticiranom i romantičnom osobnošću.

Sastav voćnih mirisa obično uključuje:

  • citruse,
  • jabuku,
  • bergamot,
  • ružu,
  • razne vrste voća.

Ako muškarac preferira voćne tonove, pogledajte ove parfeme:

  • Givenchy Insensé Ultramarine – parfem koji spaja voćne tonove, cedar, vetiver, kardamom, mentu i žalfiju,
  • Lacoste Essential – miris koji kombinira voćne tonove, citruse, ružu, začine i vodeni cvijet zajedno s teškom sandalovinom i pačulijem,
  • Yves Saint Laurent La Nuit De L'Homme – osim voćnih tonova, sadrži i lavandu, vaniliju, pačuli, začine i bergamot.

saint-laurent-parfumovana-voda

izvor: Koku.hr

Izbor parfema možete i pojednostaviti

Ako vaš muž, prijatelj ili otac spada među muškarce koji su godinama vjerni jednom parfemu i ne žele ga se odreći, najbolje je da ne komplicirate situaciju i jednostavno mu kupite još jednu bočicu na zalihu.

Na taj način ćete osigurati da će osoba stvarno koristiti miris, svidjet će joj se i neće ostati zaključana u ormariću među ostalim kozmetičkim proizvodima.